torsdag, februari 21, 2013

Få dagar kvar!

Jag har börjat höra rykten om att Sergels Torg planschen som jag fick reda på var slutsålt och inte skulle tryckas upp igen, nu plötsligt VISST ska tryckas upp igen.
Så nu ringde jag Arkitekturmuseet och bad att få prata med den chefen som fattar besluten om Sergels Planschens vare eller icke vare.
Hon bekräftade mig och berättade att planschen är slutsåld och INTE kommer tryckas igen av den anledningen att "nåt" departement har beslutat att ändra namn på Arkitekturmuseet och eftersom dom ju har stängd sin butik och inte har nåt givet ställe för försäljning och lagerhållning.
Så nu kan jag utan ångest puscha för min traderaauktion som avslutas på lördag. Det är min sista plansch. Sen är dom slut slut slut.

Så glid dit och bjud på en supersnygg plansch som kommer va nåt många suktar efter!
Pengarna går som vanligt till besök på badhuset, gympaskor och köttbullar :)

Lycka till

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...