tisdag, februari 26, 2013

Nedläggning?

Finner mig själv sittandes och bläddrar igenom kanske 100 bilder på datingsajten och ser inte en enda bild som fångar mitt intresse.
Ser jag NÅT som tilltalar mig, klickar jag på bilden och finner sedan nya bilder... på bilder från gymmet eller badrummet där man glatt poserar fram för spegeln, spelandes med musklerna eller tatueringar och försöker se seeexig ut.
Finns det INTE sånna bilder kollar jag profiltexten...
Där finns oftast en människa utan intressanta åsikter, intressen utan mest 'jag gillar mysiga hemmakvällar, träning, musik...blablabla.'

Jag är så EXTREMT uttråkad och dom enda som chattar med mig är unga killar runt 23-26 som vill knulla.
Och visst det är väl smickrande till en början tills jag kommer på mig själv att jag nästan TACKAR för att dom frågar...

Nä... nu är det nog dax att lägga ned nätdejtandet.
Om man på två månader inte har lyckats hålla liv i en konversation mera än två dagar ELLER bläddrar igenom 100 profiler utan att känna nåt annat än bläää då får jag nog ge upp.
Det känns inte ens roligt att höra att man är het eller snyggast på sajten eller att 23åriga killar OCH tjejer vill ses för lite mys. Känner att jag blir kall och oemottaglig. En sån vill jag inte va.

Kärleken får komma till mig helt enkelt.
Jag verkar va lite svår att hitta bara.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...