lördag, februari 23, 2013

Ram på den

Nu har jag äntligen ramat in mitt exemplar av planschen från Arkitekturmuseet.
Den ser liten ut på alla kort men den är egentligen ganska stor. Iaf för mitt lilla hem :)
Men som golvtavla passar den jättebra!
Köpte en RIBBA på Ikea eftersom alla mina andra planscher har den ramen. Jag tycker det är en stilren, billig och bra ram för dom pengarna! Har inte lyckats tröttna på den än iaf och den har ändå funnits på Ikea i va vet jag... 10 år?
Min plansch är 70x100 cm och en ram som passar kostar 249 kr

Den som ropade in min förra plansch på tradera köper antagligen inte en ram på Ikea till sin plansch utan man lämnar nog in den på nått flott ställe och får den inramad :)

Men för mig får det räcka med detta.
Och jag är jättenöjd!

Ikväll går sista auktionen ut. Ska bli så roligt att få skicka iväg en plansch till med posten. Funderar på vad vi skall fira med denna gång. Sist firade ju bara jag med en efterlängtat kaffebryggare.
Boda Borg kanske...

/tant trassel

1 kommentar:

Jennifer sa...

Fantastiskt fin plansch. Såg att du kunde lägga vantarna på ett antal för ett tag sedan =) har du en kvar och vill sälja den till mig så hojta till =)
Trevlig kväll
/Jennifer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...