lördag, februari 23, 2013

Ny header!!

Nu är den klar... min nya header! SOM jag har längtat!
Anna har varit mycket lyhörd och har fått fram en mycket bra känsla i bilden.
Tant Trasseltexten är en sorts namnteckning jag gjort för flera år sen som jag sparat av nån anledning. Och nu sitter den där... ihop med en del av det som symboliserar mitt liv.
Skulle kunna förklara hela bilden men ni som har följd mig ett tag förstår säkert symboliken i allt från tatuering till korpar.

Besök Anna Grundberg på hennes hemsida och på instagram!

/tant trassel

3 kommentarer:

MissC sa...

Såååååå FIN!

Anonym sa...

Jättefint! Grymt bra gjort! Läser din blogg varje dag, du skriver då bra och jag är imponerad av dina kreativa sidor OCH din styrka!

/ Veran

Tant Trassel sa...

Ja eller HUR Sussi!!

Vera: glad att ha dig här <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...