onsdag, mars 17, 2010

Uggletröja

Tänkte bara visa min nya uggletröja som mamma hade stickat till mig till min födelsedag. Brun vert den denne gång. Nästa blir grå men då som kofta... ja just det... älskar det mönstret haha.

Får ursäkta den 'goa' kvalitén på kortet. Det är tagen på lokala kondisets toa och färgen därinne är inte direkt uppiggande utan tankarna går snabbt till just kiss.

Well. Funderar liiite på om jag skall byta ut ugglornas ögon (knapparna) mot lite mindre knappar. Skulle nog passa ugglornas små huvuden lite bättre.

Nu ska jag gå till centrum och hämta upp min lånta bil och sen är det hem till familj & kasslerpannkaka.
Ha en fin kväll.
/tant trassel

4 kommentarer:

gabbe sa...

den var jättefin

orcid sa...

åh så fin! avis jag blir, min mamma har inte stickat nån:(

Tant Trassel sa...

Orcid... fråga mamma igen. Hon kanske har glömt bort det!?

orcid sa...

ska göra det! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...