tisdag, mars 23, 2010

Testar


Testar Sveriges antagligen billigaste hårfärg ikväll.
Rolle köpte åt mig på Willys och jag tror den gick på 28 kr bara.
Är ju tvungen att testa... kolla om håret blir grönt och ramlar va eller nåt.
NÅN nackdel måste det väl ändå va med en så billig färg.

I skrivande stund har det gått kanske 15 min på dom 25-30 min som färgen skall sitta i.
Redan kan jag konstatera att:
Färgen räckte INTE till för att färga hela mitt hår.
Hade en fin liten utväxt så färger den det är jag nöjd.
Är så trött på att alltid köpa dyr färg för att bara färga utväxten med.
Kan jag färga den med en färg för 28 kr är jag nöjd.

Återkommer med resultatet om några timmar.
Tjing
/tant trassel

3 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Den har jag. Den blåsvarta och är jättenöjd med den! Billigt ;-)

gabbe sa...

skulle vilja veta hur det gick med färgningen?? ;)

orcid sa...

Blev det bra?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...