fredag, mars 26, 2010

Nu är den här!

Ja eller... idag vid 16 tiden när jag efter en hel dag inomhus skulle gå till bilen.
Jag gick saaaakta sakta. Ville inte riktigt nå fram till bilen. ville att vägen dit skulle vara mycket längre än den var.
Åkte till centrum för att handla... du kunde jag inte röra mig längre. Jag var sååå tvungen att stanna upp på torget en lång stund och bara stå.
Våren kändes i varje liten del av min kropp.
Det var såååå ljuvligt och behövd. Att bara stå en stund... och glo.

-saknar Stockholm sånna dagar... innerstan, plattan, dårarna... I Laxå är det jag som är dåran :)

/tant trassel

3 kommentarer:

gabbe sa...

hehe, men vi är glada att ha dig här!! ;)

Unknown sa...

Fina DU!!!! Saknar också

Tant Trassel sa...

pössar på er :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...