söndag, mars 07, 2010

Ett projekt i mängden minsan!

Ja när man inte hinner blogga på vardagarna måste man ju se till att få till nåt inlägg på helgen iaf.
Knappt så jag får till det heller. Brukar sällan ha upp min laptop ur väskan på kvällarna eller helgerna. Det brukar mest va Rolles som är uppe och den 'kan jag inte blogga på' då jag inte får in bilder från phonen på den.

Ikväll har jag iaf jobbat lite på ett av alla projekt jag har på gång.
Jag har tapetserat bakstyckets insida på ett teakskåp som jag köpt för ett bra tag sen.
På loppiset där jag köpte det stod det utan luckorna på. Dom hade böcker i den och jag gillade tanken att just skita i luckor och ha böcker i den. Den är jätte fin med små lådor i under själva bänkskivan.
Nu tänkte jag att vi skulle ställa våran jätte fina tv på den och valde att tapetsera insidan på bakstycket eftersom det är tråkigt med kissgul bakgrund för böckerna.
Valde en gammal retrotapet jag hade liggandes och det blir nog bra.
Vert som vanligt lite kletit när jag höll på med klister å så men nu ska d bara torka och klippas till sen ska vi se om inte d vert ganska bra ändå.
Hoppet lever än :)

Hoppas ni har haft lika mycket sol denne helg som vi har. Helgen har känts jätte lång å go :)
Pössar på er
/tant trassel

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fiiiiint!

Emma / Reko Stil sa...

Hej och tack för besöket hos mig! Vad gäller fjädrarna så stod det på påsen att de är syntetiska så jag hoppas verkligen inte de drivit med falsk marknadsföring - annars hade jag inte köpt dem! Fast syntetiska fjädrar är förstås inte bra för miljön. så hur man än vänder sig så är rumpan bar. Och bak. Och delad.

Vilken härlig tapet förresten, det blir nog superfint :)

Tant Trassel sa...

Emma... åhhh va bra! Ju men då är det väl det :)
Dåså... ska kolla efter sånna jag mä nu i påsk. Visste inte att det fanns.
Miljön klarar kanske att man köper fjädrar EN gång och spar dom så länge det går. Vi hoppas det.
Tjing

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...