onsdag, mars 17, 2010

Skåp på tapeten

Mmm... det ser kanske ut som att det syns... tapeten asså. Men det är sååå mörkt i vardagsrummet att det nog inte kommer synas så värst mycket och särskild inte när böckerna kommer på plats.
Funderar, efter tips från Petra, att lägga dit ljusslingor längst upp... bak i skåpet.
Rusta har några man kan koppla ihop så man får en slinga som kan gå hela vägen.
Rolle tycker att det inte blir bra att ha den BAKOM böckerna för då ser man inte titlarna på böckerna.
Men va han inte fattar är att det inte är det praktiska som räknas utan det estetiska :)
Så han får ta på sig pannlampan om man vill leta upp en bok hähä

Som ni ser så är allt runt om alla saker jag fotar nära på missär. Jag lever i ett renoveringsobjekt! -som verkar förbli ett renoveringsobjekt.

Well... nu börjar en ny dag med jobb. Ut till mina kablar nu.
Tjing på er
/tant trassel

4 kommentarer:

MissC sa...

Om du målar skåpet då..? Fast du kanske vill ha det i orginalfärg..

Tant Trassel sa...

MissC... Ja jag vill absolut ha kvar teakskåpet som det är.
Har ett gammalt mörktbetsat ekskåp som jag håller på att jobba på... ja ett till :) Det har jag delvist målat vitt.

Teak gillar jag dock :)
Kram

orcid sa...

jag tycker nog att en ljusslinga framtill vore najs praktiskt sett för med snygg belysning bak i skåpen kanske göra bara mer skuggigt framtill...hmmm....men en belysning vore snyggt men jag tänkte på små spottar från ikea först, slinga är nog trevligare ljus:)

jag längtar att få se det mörka ekskåpet klart :)

Unknown sa...

Det blir ju jättefint att tapeten "skymtar" fram där bak. Ljus kanske inte är ett måste :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...