onsdag, mars 31, 2010

Inge bra :(

Är inte på topp... eller det skumma är att när jag är på 'jobbet' (ESAB) mår jag bra. JÄTTE bra. Så snart jag sätter mig i bilen på vägen hem blir jag nedstämt.
Varför då??

Just dessa dagar känner jag mig mest värdelös. Kan inte tala för mig, försvara mig och minst av allt tror jag på min egen förmåga och kunskap.
Detta resulterar i att jag missar allt det roliga. Den framtid som skulle kunna bli min försvinner ur händerna på mig eftersom jag inte fångar dagen...

Har sååå tröttnat på mig nu.
På många sätt.

Jag säger upp mig från mig tror jag.

/tant trassel

4 kommentarer:

orcid sa...

vårtrötthet kanske och oro för framtiden då du faktiskt är klar med pluggandet...då har man rätt att känna som du gör... önskar jag hade nått peppande att säga.. har inget att komma med mer än JAG tycker du är underbar som du är och önskar jag kunde vara ens hälften så fantastisk som du är och JO så tycker jag:)

kram

Unknown sa...

Låter som den typiska vårkänslan som de flesta verkar bära på nu (jag me) men du är grym (jag me)!
Kramar

Tant Trassel sa...

vi är väl kanske fantastiska på var våra små sätt.

Har förresten aldrig haft problem på våren med konstig nedstämdhet. nytt för mig.
Pössar

Trebarnsmamman sa...

Du tror inte det har med erat jättehus/jätteprojekt att göra. Inte så att du inte trivs men att det ligger en liten groende tanke om att all tid, kraft och pengar ni har går till huset. Så har i alla fall jag känt en längre tid. Nu börjar det dock lätta och jag ser ljuset i tunneln även om det är lååååångt borta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...