måndag, mars 22, 2010

Varning för känsliga tittare


Ställde mig på vågen idag... EFTER frukost hähä
ALLA tjockisar VET att man inte ska väga sig EFTER frukost utan innan och gärna nysketen :)
Och det visar sig att det bara är 0,6 kilo kvar tills jag kan börja jobba på att vara viktstabil på 70 kilo i ca tre månader och därefter åka och få tid till en bukplastik.
Blev så glaaaad :)

Varningen ovan ligger i att jag tänkte lägga ut en hängbild eller två.
Så tycker ni att det äckligt får ni låta bli att kolla då.
Här kommer dom...











Lite lesset ser det ut ser ni. Hoppas det blir bra sen. Bara jag slipper detta :(

Humm... kanske ska bjuda på en förebild oxå...
Ja så får det bli...
Karina i trosor. Varsågod.



Så...

Jag är hemma från jobbet idag eftersom dagis har stängd.
Ska strax försöka få med mig barnen ut i solen på en liten walk... får fokusera på 0,6 kilo ju.
Mamma går fort och dom springer hahaha
Näää... men ut ska vi.

Ha en fin dag hörrni
/tant trassel

8 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Hejja, hejja, hejja! Vad duktig du är!!!!!!!!!!!

gabbe sa...

verkligen glad för din skull

orcid sa...

jag har ju aldrig sett dig på riktigt som överviktig så nnär jag ser dina gmala foton så känns det som om jag ser en bild på din syrra, kusin eller dylikt...det är inte likt dig för fem öre..alltså ajg ser knappt ens dina vackra ögon i den gamla dig...märkligt för oftast så brukar man ju känna igen nått:)

tycker du gör fantastisk framsteg trots lite motgångar.
Ska bli kul å se din bukplastik...kanske det en dag blir min tur;)

Unknown sa...

Wow! Fatta vilken grej du gjort, du är ju helt otrolig. Och det är så att nu ser man mer av DIG utan alla de där kilona. Så de så. Puss

Att ha det gott sa...

Åhh vad du är duktig
det måste kännas härligt
Får jag ställa en fråga??
Jag har gått upp 10 kilo Det syns på mage n men mina ben har blivit jätte tjocka
Har du haft det så och har de smalnat??

Hello sa...

Men du - inte ser det lesset ut! Jag tycker det ser oerhört positivt ut - tänk på vad som fanns där innan och var glad och stolt över vad du åstadkommit! Fast sen så förstår jag också att du vill bli av med det - men tills dess ska du inte sörja över att det finns där, utan vara glad över beviset på hur väl du kämpat och vad du faktiskt lyckats med!

Har du stegräknare? Det blir märklig nog mycket roligare med en sån!

Tant Trassel sa...

puss på er :)
/tt

Karina sa...

Att ha det gott: har funderat och funderat men jag tror inte riktigt jag förstå din fråga. Mener du att dina ben har blivit tjocka efter att du har gått NED 10 kg? Låter ju jätte konstigt. Vatten var väl det första jag funderade på... Eller har jag missuppfattat frågan din?

Hello: nej ingen stegräknare har jag. Va ska en sån eg va bra för?
Visst är jag gla för allt som har hänt med kroppen. Hänget är tyvärr ivägen för fysisk aktivitet och gör det svårt för mig att röra mig snabbare än i gångfart.
Meeeen... det ska ju bort så... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...