lördag, mars 27, 2010

Smart & Vacker på samma gång??

Funkar det verkligen?
Jurå... inte när det gäller mig kanske men denna tidning har det!
Billig att prenna på och dessutom jätte intressant och matnyttig för oss som jätte gärna VILL tänka till när det gäller miljön & boende men inte vet VAD vi skall tänka lixom.

Kloka Hem är ett tips. Testa ett år vetja! (ca 250 kr... pluss en gåva... och nej jag skall inte köpa den innan november har kommit och köpstoppet är över)

Nu ska jag lägga kidsen... Zion sover redan i soffan och Hwila kollar på ScoopeyDoo eller hur d nu stavas.

Dax att hitta huvudströmbrytaren dessutom :)
Kram
/tant trassel

2 kommentarer:

Jennie sa...

Gud så söta dina barn är <3

Tant Trassel sa...

Nämen Jennie... va snällt :) Tack. Jag kan heeelt opartiskt erkänna att jag oxå tycker dom är hämskt fina :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...