fredag, april 01, 2011

Tystnaden

Ju jag vet att det har varit tyst härinne nån vecka eller så... minst va? Minns knappt när jag sist tittade in.

Jag har fått en del stryk dom sista veckorna.
Har lärt mig mycket men har även arbetat med jobbiga förvirrande tankar där jag inte finner ro, rättvishet eller accept.
Jag har sagt saker, gjort saker som har sårat människor. I vissa fall förstår jag inte vad som hände och jag förstår fortfarande inte var saker och ting gick fel. I annat fall är jag fullt medveten om mina misstag och får lära mig att leva med att människor blir besvikna på mig.
Så länge jag är som jag är, känner som jag gör och lever som jag gör här jag är, då kommer det att hända.

Men jag har inte haft blogork. Har dessutom haft kvälls vecka på jobbet och då blir det inte mycket bättre. Dom veckorna SUGER verkligen häst*****.
Men idag fredag är jag ledig med ungarna och vi gör NADA utan för hemmet typ.
Dom tar oxå stryk av kvällsveckorna då dom går på kvällis till 21:30.
Skönt då att få va hemma på fredagarna.

Snart ska vi ta oss till affärn och köpa fredagsmys.

Tack för att ni finns... även fast jag inte vet vem ni alla är.
Önskar jag kunde vara helt öppen och ärlig i bloggen men var kan man va det?
Ingenstans.
Knappt kan man va ärlig mot sig själv.

Kram
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...