söndag, april 24, 2011

Gla pippi

Jaaa men asså... Glad påsk!
Snart är det över men ojoj vikka dagar.
När har jag sist gått runt i trädgården i bikini i April månad?
ALDRIG... 
ja asså... jag har nog aldrig gått i bikini offentligt nånsin så det var ju oxå premiär.

Grannarna håller för öron, ögon och mun när jag strosar runt i trädgården mä häcken högst och beskär rosorna.

Men jag tycker att vi har haft en riktig luuugn och skön påskledighet.
Bara det att kan vara LEDIG utan att stressat av att söka jobb eller annat.
Nu fick jag va LEEEEDIG... sola, pyssla, plantera, träna (träningsverken from hell) haft spontan grillkväll med grannfamiljen och haft fikagäster från sthlm.
Dessutom har vi fixat hit trädgårdsmöblar och Rolle har kört en extra gång och hämtat mera trädgårdsmöbler och ungarnas studsmatta.
Dessutom har jag tagit ett steg längre som mamma...
Mina barn har triggat, ätit över hos kompis och rymt. Mmmm... fullt upp nu.

Men jaja... hur som...
Min nya bikini är jag gaaanska nöjd med förresten.
Bråkar lite med tuttarna (ja dom två tomma påsar som sitter placerad längst fram på mig) eftersom toppen lixom inte delar på dom utan dom får lixom samsas sida vid sida i hållaren... aja... ni fattar.
Här är den iaf. Inköpt hos Ellos... mmm ... Ellos :)
Rolle ba... 'Va e d DÄR? En Hello Kitty bikini eller??'
Näää... han fattar ju inge såklart :)
Hello Shitty?? Humpfh!



Jaja... han en förlåten och jag går vidare.
Jag fick iaf flera fräknar och vissa i mitt liv råkar gilla sånna... lika så JAG.
Hwila har oxå fräknar. Ursöt :)
Men nu... ska försöka ta dö på den dyra bag in boxen som Rolle köpte sist som dessutom är SÖTAT. Helt fuckin onödit.
Nääää EKOshit ska d va.

Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...