torsdag, april 28, 2011

...och prutt på kinden'

Kärlek när den är som bäst :)

Hwila satt vid frukostbordet här om dan och talade om vem på dagis hon tänkte gifta sig med. Jag frågade Zion om han hade tänkt gifta sig och iså fall med vem.

Han funderade en ganska lång stund och sen sa han... Ann-Sofi!

Ann-Sofi är en av fröknarna på dagis. Den sötaste dessutom OCH hon är singel ;)
Jurrå... han har tänkt igenom detta noggrant.
Sen sa han att han skulle skriva ett brev till fröken och fråga om hon ville gifta sig med honom. Sagt så gjord. Han var väldit noggran med att INTE måla utan för strecken när han färglade hjärtat på brevet.
Sen dikterade han och jag skrev.
Han avslutade allt med:
'Kram, Puss och prutt på kinden'
Asså... vem bli INTE kär av sånt?

Ann-Sofi blev klart rörd och sa 'jag skall vänta på dig Zion' :)
Sen hängde hon upp lappen på sitt skåp.

Jag tyckte att Ann-Sofi var ett utmärkt kap faktiskt.
Känns som att Zion har bra smak och det gör mig lugn.
Men så är det nog... coola trummisar HAR ju bra smak.
Och dessutom säger dom 'Oh Yeah'  -det säger Zion att dom gör iaf :)

Puss
/tant trassel


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...