fredag, april 01, 2011

NORMAL!

Ja... då var målet nått... fatta... IDAG på värsta skämtdagen då var jag där. Dit jag alltid drömt om att nå.
Inte för att det säger nåt men mål ska man ha och ett av mina har varit att nå ett BMI på 25 där man anses vara NORMAL 'viktig' :)
Nej men allvarligt... idag har jag lyckats bli av med 100% av min övervikt.
Jag har för mig att målet med en Gastric Bypass är att man skall bli av med ungefär 70% av sin övervikt.
100% har tagit drygt tre år.
Så du som är opad men aldrig känner att det händer nåt på vågen...
Det krävs tålamoooood!!
-och jobb... såklart.
Weeee...
Normal normal dubiduuuuu
Pöss
Detta kräver snart ett nytt foto tror jag.
/tant trassel

1 kommentar:

Susanna sa...

Hurra! Vilken fantastiskt dag det måste vara för dig. Jag längtar efter när jag når den dagen. Jag är iaf snart nere på "bara" överviktig. Fast det lär nog inte hända innan ongen kommer :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...