torsdag, april 14, 2011

Todays Hits

Var på kupan idag här i Laxå...
Det var länge sen jag faktiskt hittade nåt där som jag 'ahhh... ett fynd!'
Men idag var en sån dag.
Väl gömd låg detta påslakan för barn men icke gick detta mitt öga förbi:)
Blir tradera på den tror jag. Mina ungar är för stora för barntäcke nu.


Och en ursöt gardinkappa som TYVÄRR är för liten för Hwilas fönster (stoooort). Annars hade jag hängt den i hennes rum. Detta blir oxå tradera. Måste tjäna lite pengar :)

Och sen fyllde jag på vas-förrådet. Denne lilla vas är väl kanske inte riktigt en vas... men man kanske kan lägga en bit oasis i eller va sånt heter på svenne.
Sticka ned skiten i sån därat grönt shit ;)


JAG tyckte iaf att den var söt. Älskade den fina färgen. Rolle satte nästan i halsen men men... han förståååår helt enkelt inte.
Men hörrni... jag har för mig att sånt därt turkost glas(?) heter nåt särskild?
Har jag rätt i det?
Vet nån?

Puss
/tant trassel

5 kommentarer:

orcid sa...

älskar skålen, härlig färg :)

Hello sa...

Vilka fynd!!! Och nej Rolle förstår inte! Den är jättefin!

Rebecca sa...

Men åh vad söt du är som tänkte på mig angående den där formen! Frågan är bara om jag får plats med fler?! :) Hur mycket skulle du vilja ha för den i så fall? Kram!

Sanna sa...

Helt underbara fynd! Dom kan nog resultera i en hacka på tradera.. =)

Anonym sa...

Hej
Jeg ved at det er længe siden dette indlæg blev skrevet, men jeg bliver alligevel nødt til at spørge om du kunne tænkes at have noget af stoffet/tyget tilbage?
Det med børnene/barn er min ABSOLUT største farvorit og jeg er kun stødt på det en enkelt gang før..så derfor kan det måske undskyldes at jeg spørger:)?
Du kan skrive til mig på: pemilla@hotmail.com
Mange venlige hilsner Pernille

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...