torsdag, april 28, 2011

Fyra Bröllop?

Har ni kollat på det?
Nä inte jag heller men idag tog jag dom tre första avsnitten på Tv4 Play.
Orsaken är delvist att jag älskar bröllop... tjutade mig igenom alla tre faktiskt.
Men den största bidragande orsaken är att jag känner Katja och Simon. -dom med Hollywood tema.

Otroligt intressant att se människor i situationer som man inte är van vid och att dom dessutom inte vet att man 'kollar' eftersom det ju är på tv.
Men det var roligt att se.
Katjas egen upplevelse av hela spektaklet kan ni läsa här på hennes blogg.

Lite kuriosa kan väl vara att två av dom fyra paren idag är skilda.
Varför ska det va så svårt så snart man gift sig?
Fattar inte det...
Men men... tanken när dom stod där var väl kanske inte att allt skulle ta slut utan intentionerna var goda hoppas jag och jag vet ju själv att man verkligen VILLE dela sitt liv med honom... just då.
Sen vad som händer sen kan man inte alltid hjälpa.
Lika bra att glädja sig över det som varit bra och sen se framåt.
*tycker*

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...