tisdag, oktober 12, 2010

Dockskåpspyssel

I januari köpte jag MINST ett dockskåp på Netto till ett mycket bra pris. (Bild... klicka på länken)
Ett av dessa skåp har jag ÄNTLIGEN kommit igång att ställa i ordning till ungarna (Hwila)
Planen är att Zion skall få en egen sen... men vi har inte plast nu!

Hur som så har jag i två dagar ritat, mätt, klippt, funderat, gjort fel, gjort RÄTT (kors i taket typ) och just nyss vert jag klar med att klippa till alla tapeter.
Då har jag lagt heltäckningsmatta på vinden (ungdomsrum/barnrum) och på övervåningen (vardagsrum och sovrum) och undervåningen har fått plastmatta. (kök och badrum)
Detta är så vansinnigt roligt och jag HOPPAS så att det ser lika fint ut som jag har föreställt mig.
Tapeterna är sånna tapeter som jag hade i förväg. Gamla retrotapeter och från en tapetbok.
Detta begränsar ju allt lite men det blir nog bra ändå.

Nu är jag slut i ryggen och skallen efter allt pyssel.
Dax att stoppa ungarna i säng och jag skall ÄTA *dör*

Gonattpussar
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

biiiilder önskas :) spännande!

Hello sa...

BILD!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...