söndag, oktober 10, 2010

jaja.. okokokok!!

Det gick BRA att baka bullar.
Mitte ända fel var att välja att bara TVÅ satser (eller va sånt heter) med bullar vikket resulterade i att jag bakade bullar från jag hämta barn på dagis vid 12 tills vi hade ätit kvällsmat (tack Gud för köttfärssås och spagetti som går att göra på 15 minuter)
Men bullarna vert goda!



Jag gjorde vissa med marxipan och vissa utan.
En Gastric Bypass mage gillar BÄST dom utan marzipan då jag mår ganska illa av dom andra. Smakar dessutom inte alls så bra som dom gjorde 'förr i tiden' -BG (Before GBP)

Detta med bullbaket bestämde jag mig för INNAN jag bestämde mig för att gå med i GI-viktkoll dock. Kickstarten... och GI i stort tillåtar nog inga vetebullar tyvärr.
Meeen... mera om detta imorn tror jag. För nu är det sängen.
Har en viktig ansökan att skriva imorn... en prommenad som MÅSTE bli av oooch en GI-dag att planera.
Kommer bli fattig men förhoppningsvist SMALARE av mina tre månader med GI.
-snälla Gud??

Nattipössar
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...