tisdag, oktober 19, 2010

bloggtorka

ja ursäkta.
e lite trött bara.

Har nu jobbat min andra dag på nya jobbet.
Har till å mä lyckats komma i tid både dagarna :)
Inte illa tant!

Men ja... det känns väl ok... jobbet asså.
Ok på så sätt att jag får komma igång och ok för att jag får träffa folk och tjäna pengar äntligen... mina EGNA pengar.
Tyvärr så har jag mycket svårt vid jobb där jag inte behöver tänka.
Japp... jag tänker intet heeela dagen.
Klart att jag tänker på att nuuu skal jag ta deeen skruven och nuuu skall jag ta den, men that's it.
Inget att klura på och inget att räkna ut själv utan allt är förutbestämt.

Jag FÅR inte klaga... faktiskt inte!
Jag har ett JOBB och det är bra.
Det är ett BRA företag och dom flesta verkar va riktigt hyggliga.
Men... nej inga MEN... *bestämmer*

Jag är efter dagen idag myyycket slut i ryggen.
Ett pluss med jobbet är att dagarna går fort!
Och att jag inte bara ÄTER hela dagarna :)

En annan bra grej är att festerna är för ALLA... även konsulter, så idag bjöd en tjej in mig till deras Haloween fest d 29 okt på Club 700 i Örebro... underhållning och god mat... 50 kr :)
Dagen efter är det Haloweenfest i Hasselfors som jag oxå vill gå på. Undrar va Rolle säger...

/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

du har verkligen tålamod kvinna, jag skulle nog...krevera direkt med sådant jobb, jag har ju arbetat med montering så jag vet att det funkar ett tag men sen..sen blir jag hispig :/
tycker du är fantastisk!

pöss å kram.

Hello sa...

Man får visst klaga! Ibland behöver man få spy ur sig lite och för att sen orka gå dit en dag till. Sådeså.

Och pengar på banken är inte fy skam! Club 700 är en häftig lokal!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...