fredag, oktober 08, 2010

HATAR att baka bullar!

SÅÅÅÅ omständigt!
Men igår kväll bestämde jag mig för (hade redan då glömt bort att jag måste sluta med sötsaker och snabba kolhydrater) att NU skall jag OXÅ va en liten 'Underbar Clara' i skogen.
Har handlat jäst och hittat Claras recept på Faster Ingers Kardemummabullar så here we go.

Se om jag orkar hela vägen.
Just nu värmer jag mjölk och smör på spisen och ungarna bråkar på studsmattan. Kanske inte Underbara Clara nivå på detta men men...

Vi får se va d slutar i.
Allt kan hända.
Det vet jag.

/tant trassel

3 kommentarer:

Åsa sa...

Hahaha...tack för att jag fick skratta och hitta in till dig! Vilken underbar blogg, varm och ärlig! Tack! Tycker om humor! Tyckte mycket om: " Personligen har jag mycket lite integritet vilket INTE betyder att jag är öppen med allt i mitt liv, men hjälper det någon annan att känna sig mindre konstig eller mera normal, ställer jag gärna upp :)", precis så tänker jag om min blogg!
Kram!

Tant Trassel sa...

Toppen ju Åsa! Välkommen :)
Du får sno min presentation om du vill hahah

Säg till om du har undringar runt GBP!!

kan tipsa om en sajt jag och många av mina läsare hänger på eller HAR hängt på. www.viktdropp.se

Bland bloggarna bredvid hittar du ett gäng med GBP opade... mina fina vänner.

Kram

Åsa sa...

Tack!!!
Kikar in där!
Kram och lycka till du oxå, pepp till att gå ner!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...