torsdag, oktober 14, 2010

Putt pårre tant!




Jaha... ibland går det snabbt.
Jag skall lova för att jag vert puttat framåt idag. *pekar upp på loggan*
Patric från Manpower ringde...

'Jag lämnade ditt namn till Ericsson i Kumla igår eftersom dom bad om lite namn.
Idag ringde dom och ville att du skall börja hos dom på måndag'

?

Oj... massor tankar... har ju fortfarande inte riktigt kommit mig över Schneider-kärleken...
Är detta verkligen nåt för mig?

Fast... dom vill ju ha mig... och jag vill ha jobb... och erfarenhet...
Jag tackade ja... såklart.
Vet ej hur länge det är men det ser bra ut nu på ordersidan så jag hoppas väl på att jag kan stanna ett litet tag.

Nu skall jag kolla med kommunen imorn om kvällis. Ingen aning om hur det funkar. Skall säkert va jätte struligt... brukar allt ju va för mig :)
Desstutom måste jag till Örebro för att skriva på papper och få arbetskläder.

Men asså... WEEEE... jag har fått jobb och jag skrev inte ens en ansökaaaan!
Fatta hahha

Nu måste jag vika kläder... kanske äta en näve nötter... och lite kål... kära tid va gött det är... kål, 'smält' i vitt vin och smör och sedan kokt i fett mä grädde.
Kan inte sluta äta :)

Natti
/tant trassel

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Du ska se att allt löser sig till det bästa, du får väl flytta till Kumla, där har de säkert nattis!

Ha en fin helg//Eva

Hello sa...

Grattis!

Trebarnsmamman sa...

Grattis, vad härligt!

Pippi sa...

KUUUUL!!!
Grattis till nya kneget!!
Kram Pippi Kalott

Unknown sa...

Grattiskramar!!!

Jennie sa...

Grattis!!! Å va galet söt hund du/ni har =)

Camilla Kästner sa...

yay, vad kul!

Ta det här posetivt, även om det mot förmodan skulle fucka upp sig...

DU HAR ETT VÄRDE!

Du kan få jobb...

Njut av det nu istället för att se de mörka målen i horisonten...de kanske inte ens kommer ditt håll.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...