tisdag, oktober 19, 2010

määä typiskt!

Jag vill bo i staaaan!
I alle fall när man är TOTALT beroende av två bilar och den ene bilen är en sopa.
Passaten har typ lagt av nu.
Iaf så pass mycket att Rolle inte kom till jobbet idag. En jobbarkompis fick hämta upp honom härhemma och min eftermiddag har gått till att hitta en ny bil.
Tack GUD att vi har lite extra pengar på kontot denne månad.
Nu har vi hittat en bil... en kompis till oss brukar pyssla lite med bilar och Rolle ringde honom.
Han hade en Renault 5 till att stå som bara skall besiktigas.
4000 kr *stön*
Mycket pengar att lägga bara sådär men det blir ju mera pengar om inte vi kommer till jobbet.

Imorn skall ni få en bild.
Sen vill jag att en från PIMP MY RIDE skall komma hem till mig och hotta upp den.

Salve
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

ryyyyser när jag läser Renault...dålig erfarenhet av den bilmärket, men jag hoppas det inte blir er erfarenhet, SKÖNT att ni fått tag på en bil men surt att behöva lägga ut pengar ni inte tänkt :(

kram

Pippi sa...

Kuttrar när jag hör Renåå Femma!
Har haft två stycken,vilka guldbilar... Om vi skaffar en till bil så ska jag få en ny liten plåtlåda...
Apropå pimpnig av renåå Femmor så länkar jagdig här till en renåå femma som min klasskompis fixat till... Ha ha den är GULD..
Pippi.Krusidullla.Rockstjärna.Glitterdosa
http://lyckostrossel.blogspot.com/2010/09/wooow-kolla-in-rosa-bilen.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...