torsdag, oktober 07, 2010

Loppat döskalle

Ju idag har jag, Rolle och Hwila loppat i Laxå.
Hittade en grej... ja eller två vert det, som jag har letat efter ett tag men jag har varit lite för snål för att köpa en på blocket för 150 kr OCH dessutom har dom alltid 'fel' taggar.

Det jag idag hittade för 20 kr stk är Rådjurshorn.



Sånna troféer asså... (som jag på bilden har plockat loss från plattan)
Tanken har varit att ha något att hänga smycken på. Halsband och armband och evt ringar... kläder...
Men taggarna måste sitta rätt för att man kan hänga saker på förstås.

Tänkte först måla dom i nån glad färg (Skulle DU ju ha gjort Nina 'Pippi' hahah -ett tips till dig kanske?) meeeen jag tror jag skall ha dom i vitt... eller svart... ja svart kanske.
Dom skall hänga i sovrummet det vet jag och jag vill ha murriga tapeter i sovrummet så då kanske d blir bäst med svart *bestämmer sig*

Hittade iaf två exempel på människor som tagit och spraymålat sina.
Här
&
Här

Vad tycker ni?
Det kommer som sagt hänga saker på så det kanske inte blir sååå makabert?
Skulle vilja ha en hel rad att hänga saker på faktiskt, så vet du nån som har ett gäng sånna som dom vill bli av med så säger ni till va? :)

Puss
/tant trassel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...