torsdag, oktober 14, 2010

Fint därunder lixom...

Vissa tycker om att klä sig snyggt 'under' fast att ingen annan än en själv ser det.
Snygg BH och fina pytte trosor kanske?

Well... eftersom jag ser riiiktigt illa ut i små pytte trosor så gillar jag att ha fina saker på ANDRA ställen... där ingen ser.
Som tex i skåpet med tvättmedel.



Jag använder ju tvättmedel nästan varje dag. Varför inte ha det i en fin burk då?
Själv använder jag gamla plåtburkar -här en glassplåtburk från Hemglass och en fin plåtburk med blommigt lock från danska IRA.
Gissa vikken som är till kulör tvätt!? :)
Blir ju glada av sånt. Till å mä skeden i är noga utvald...

haha
Typiskt mig
Men det ÄR viktigt med detaljer!!

Pussar
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...