måndag, oktober 11, 2010

Mycket Kärlek vert d!

Vet att man inte skall ha begär efter andras saker men detta begär har varit fullkomligt omöjligt att undvika.
Sen jag träffade Orcid första gången har jag suktat efter hennes ärtgröna Hugin symaskin som hon har efter sin mamma.
Hennes gubbe fullkomligt HATAR den. Han tyckte dom skulle ha den på tippen... självklart helt otänkbart för Orcid.
Idag fick vi besök av hon och hennes gubbe och vet ni vad hon hade med sig till mig??
Äkta kärlek!




Visst är det nåt av det vackraste man har sett i symaskinsväg?
Och nu... nu är hon min.
Hon heter Edla efter Orcids lilla mamma... och Ärtan som smeknamn.
TACK älskade du!!
Du får komma och hälsa på henne så OFTA du vill.
Pöss
/tant grön

4 kommentarer:

orcid sa...

Så gott att veta att hon har ett gott hem och inte är på tippen. För det hade inte jag klarat av.

Unknown sa...

Finaste ever! Min klasskompis Linda har en orange husqvarna, den går inte av för hackor den heller....

Hello sa...

Den är helt underbar!!!

Tant Trassel sa...

weeeeee :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...