tisdag, september 14, 2010

Fotosynk

I mitten av oktober är det den för alla normala mammor STORA dan... Dagis Fotograferingen!! weehooo ;)Iår får vi LYCKLIGTVIS syskonfotografering oxå och det kommer kännas i plånboken!
Men nu har jag ju varit på span efter vad som skulle va en lyckat match för mina två galningar utan att låta kläderna ta över deras ängla ansikten fööör mycket på kortet :)

Och jag känner mig väldit nöjd att kunna presentera...
en supersöt lilarutig skjorta till Zion (han är galen i skjortor)

Och en lila uggleklänning till Hwila.

Hon såg den i katalogen och sa direkt att den ville hon ha. Mamman vert inte lessen för det.

Sen ett par tjocka musgråa strumpbyxor till det. Zion kommer nog ha mörkblåa jeans till. Kommer ju inte att synas!

Va tycker niiii? :)
Allt är från HM.se

/Tant Trassel

4 kommentarer:

Jennie sa...

Å va fina dom kommer att bli!!

hanna sa...

svar: men jag vill helst ha en som jag gjort själv, och det är bara ettan som jag gjort helt själv. Dom andra två har en kompis gjort.

Hello sa...

De kommer vara så fina! Uggleklänningen är ju underbar!

orcid sa...

dom kommer bli så fina! så snygga plagg :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...