onsdag, september 15, 2010

Glädjen att ge!

Att överraska andra med spontana gåvor är sånt som jag fullkomligt går igång på.
Inte för att det behöver va 'nåt särskild' utan ni vet, nåt man ser på affärn, på ett loppis eller hittar hemma i gömmorna som man ser och tänker... DEN skulle *biiiip* gilla! -eller om det är en hatgåva, så är det ju andra känslor gåvan kommer väcka än gillande :)

Jag har i mitt skåp iaf tre saker till olika människor som jag MÅSTE få iväg till dom. Jag har bett om adressen ett ANTAL ggr men sen får jag aldrig packat ihop det och skickat iväg det.
JÄTTE dumt... jag VILL ju. Men är det nån nära så går det alltid lite lättare :) Då är det ju bara att lämna gåvan vid dörren eller hänga den på dagis.

Nu är jag där igen, men denne gång har jag i mina gömmor hittat nåt riktigt bra *nöjd* Nåt jag inte visste att jag hade och det blir ju nästan som att fynda haha
Man blir super glad och studsar nästan upp å ned.
Googlar på ordet 'Lycklig' för att hitta en passande bild och jag tror att detta borde vara, kanske inte 'passande' utan mera TALANDE?


Måste ju va definitionen av lycklig iaf? :)

Jaja... hur som... Ska bara... och seeen ska hon få den.
Weeeeee

/tant lycka
-som lovar att aldrig mera publisera nakna snoppar på sin blogg :)

7 kommentarer:

orcid sa...

meh hahahaha han är väl lycklig antar jag på många sätt och vis eller kanske inte :S

gabbe sa...

men herregud!

Chatto sa...

ha ha ha asg jag dööööööör av skratt, vilken fantastiskt underbar bild.

Marie sa...

asg fy faaaan!!! Förstår fb inlägget nu... huuuu!

~Johanna~ sa...

Hahahahahahaha. Lucky him!

TapetserarEva sa...

Himmel!
vågar du ta en bild och använda den på bloggen, tänk om killen kommer hem och knackar på hos dig och är arg att du använt den.....Aha, jag fattar;)

Fint att du tänker på andra, fler skulle göra så//Kram eva

Karin sa...

Ååh Karina- om jag hade läst här igår hade jag fattat lite mer och kanske önskat att det var nåt till mig men nu blev det en tooootal överaskning som var helt f**kin uuunderbaaarrr!! Lalalala *lycklig i min toksnygga röööda jacka*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...