måndag, september 13, 2010

Pappret är orsaken!

Jennie berättade att hon hade länkat till min blogg och jag gick till hennes blogg för att kolla vad orsaken var.
Hon hade för länge sen bett mig göra en liknande dagistavla som Zion fick och jag bad henne skicka kort.
Inga kort har kommit med posten och det är väl med dom som med mig att tiden bara går och plötsligt är det nästan för sent.
Jennie tog dock saken i egna händer och gjorde egna till flickornas dagis.
Hon ojjar sig dock över att dom inte vert så fina som min (?)
Fast... jag tycker ju däremot att det är mera personligt för dina tjejer än om jag skulle ha gjort det?
Iaf...
Det jag ville visa med detta inlägg både för dig Jennie och för er andra det är detta:
Pappret är 3/4 av hela grejen lixom.
Zions dagistavla med bilder på allt som 'hör honom till'

Pappret jag använde kommer från Sassa Lass.
Ett annat exempel på ett sådant är detta papper från Sassa Lass det mä.

Underbart eller hur??
Vem vill klippa eller klista?
Iaf...
Välj ett papper som redan är 'klart' och stoppa in lite små kort här å där.
ELLER... klipp ut det finaste du ser på ditt fina papper och använd dom på ett tomt färgad papper.
JAG är verkligen ingen bra scrap människa. Har gjort två alster i mitt liv men jag vet iaf att ql papper är min räddning :)

Sen är mitt största problem ofta att jag inte KAN kladda på fint papper... det bara ligger där i pärmen och väntar :) Kan inte trycka dit nåt kort eller kli
ppa i det :)
Så... pyssla på. Börja på en tändsticksask. Tro mig, bara det kan ta tre timmar att dekorera om man är petig :)

Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...