fredag, september 03, 2010

Spontan visning

Idag var jag på en spontan visning av drömhuset ni vet.
Det var inte bara lika bra som på bilderna utan helt igenom perfekt.
Gjorde så ONT att gå runt där.
Fick en stund runt huset och i trädgården innan mäklaren kom dit och han känna in mig i lugn och ro.
Trädgården påminner mig om min mormors. Fick samma känsla och det kändes INTE alls som att huset låg i ett villaområde utan man kände sig ganska gömd i trädgården bland alla fruktträden.
Altanen var enoooorm och huset var i jätte fint skick i övrigt.

Inomhus var allt super. Det luktade friskt (ingen röta/mögel osv) och tapeterna var ganska genomgående i jätte fint skick.
Vikken känsla.
Det fanns små skrymslen att gömma undans saker precist över allt och källaren var TOPPEN. Där fanns massor plats och dessutom ett garage ju.
Trappan till övervåningen var sådär smaaaal och brant och det var underbart att ta i räcket.
Det huset fyllde precist allt som jag kunde önska mig.
Stenkulla komprimerat tror jag.
Allt skulle få plats.

Så är det.
Men men... fast jobb får man inte över en natt.

/tt

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...