tisdag, september 14, 2010

Valtider

Tuuur att mina val endast består i att välja kläder till dagisfotograferingen.
Jag är dansk medborgare och FÅR inte rösta i Sverige.
Inte Danmark heller för den sakens skulle eftersom jag har varit hemifrån för länge.


Men -visst passar det en äkta WT morsa att INTE bry sig ett dugg om valet... och dock.
Bry mig gör jag... BORDE verkligen bry mig.
Även fast jag inte får rösta behöver jag på nåt sätt ha en åsikt.
svt.se/val kan man göra 'Valkompassen'.
Genom att svara på några frågor får man resa på vikket parti som står en närmast. Man kan matcha sig mot både partier och kandidater.


MÅSTE göra det INNAN imorn kväll.
Nu har jag sagt det... och redovisa resultatet här.
Har jag inte gjort det skall ni GENAST sluta göra mig glad genom att besöka min blogg!
LOVA!
Karina... LOVA!
Jaaaag looovarrrrr *gör korsets tecken*

Kanske ska rösta på det partiet som har finast logga!!
*kom just på*

Nej skärpning Karina!!
Jag får ju rösta i kommunvalet iaf men eftersom min kompis ställer upp med sossarna blir det nog automatisk han jag röster på. Han e nämligen bra :)
Prälle i Hasselfors :)

Hejja Janne!!

Gonatt nu!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...