fredag, september 03, 2010

Love in a bag

Igår ringde min fina vän Sarah ju och bjöd in mig å barnen på mat och mys.
Mys vet jag inte men det kan ju va ganska mysit att skruva ihop en ikea byrå om man är tillsammans? :)

iaf så hade hon och Carina 'Hippietanten' Nyman... våran gamla katt Nisses, nya matte varit på kul i stan under dan och hade i sin store nåd köpit in lite rolit på Lagerhaus till mig att glädje mig över.
Mycket kärlek vert det!
Först en gigantisk uggleprydd påse...


Sen en gullig låda med...


...en masse fiiina gosaker i!
Choklad med text på, doftljus med ugglor på såklart, napkins med hjärtan och bakisgodis... vet inte riktigt va dom ville säga med det faktiskt :)


Vet inte om jag ens vill äta upp det för dom är så super söta :)
Tack fina vänner. Tacksam så tacksam.
Puss
/tant trassel

2 kommentarer:

MissC sa...

Jag var på lagerhaus osså häromdagen.. Å jag hittade fullt av uggleprylar :) Hade jag haft pengar så hade jag köpt jag med. Men du fyller väl år ngn ggn du med :P
Ja, i alla fall så tänkte jag på dig hela rundan :)

Tant Trassel sa...

-var ju på Lagerhaus i Sollentuna i söndags och jag kan hälsa att det vert några julklappar från tomten till mig som åkte ned i påsen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...