fredag, september 03, 2010

Inbjuden!

Idag ringde dom från The Studio
Hippietanten var där för nån månad sen och var Modell för en dag som det så vackert heter.
Hon hade då rekommenderat dom att ringa mig... vikket ju är snällt att tro att jag har råd att fara till sthlm och fota mig för många tusin kronor.
Men nu tyckte asså dom att jag och fyra kompisar skulle ta o titta upp till sthlm. Vi skall bli sminkat, stylat i håret och fotat för noll kronor. Sen fattar ju även jag som bor i skogen att bilderna sen kommer kosta kassan.
Men jag vert liiiite sugen ändå och nu har jag bokat in mig och max 4 till så vi kan vrida oss i strålkastarljuset för några timmar.
Känns ju kanske inte så himla... mig, men vem vet, man kan ju bli överraskat :)
Hoppas dom kan göra lite skojjiga saker istället för dom bilderna som PRECIST alla har på FB.
Man skall ha mä tre ombyten och jag funderar på clownkostymen -nej.

Har bjudit in två av mina Hasselfors vänner och jag HOPPAS så att dom kan hänga på. Våre så mysit bara vi tre i sthlm en helg.

/tant Trassel

3 kommentarer:

Lillskatan sa...

Blev bjuden av min syster på samma sak, fast i Västerås och det är verkligen inte min grej heller! Men vadå, det är alltid nyttigt att vidga sina vyer! Eller?
Fast jag vetifan vad jag ska kränga på mig för kläder... funderade på tvåmanstält eftersom vikten bara ökar fast jag kämpar med den... Skulle bli ett roligt kort iaf! Lite humor bland all ytlighet!
Hopppas du får skoj iaf!

Camilla Kästner sa...

jag sa till att jag inte ville ha de klassiska modellbilderna och fick helt andra....det går alltså

Tant Trassel sa...

Camilla... kan du visa upp lite för mig?

Skatan: funderar på om jag verkligen borde åka.
Vi vill såååå gärna ha en kamera och åker jag dit och använder MINST 1000 kr på foton... ja då känns det inte försvarbart att vilja ha en dyyyyr kamera oxå...
*suck*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...