måndag, juli 05, 2010

Ordningen återställd

eller... ja kanske inte sådär fullständigt.
Men nu har mamma å pappa åkt hem igen och jag kan fortsätta vara en arbetssökande, bloggande, tvättande, vuxen mamma istället för att va en solande, bakande, kaffedrickande, älskad dotter.

Tvättkorgen är tom, diskbänken ren, skohyllan byggd, släpvagnen lagad och jag har lärt mig att baka sånt som jag har längtat efter att testa men som aldrig blivit av :)

Nu skall jag klara mig själv.
Men en sak är säkert... inte ett helt år mellan att jag får träffa dom gamla igen... och dom barnen... så det så!

/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

jag hoppas innerligt att du får jobb snart så ni kan åka till danmark som du så längtat.
och att det inte blir ett år till utan att få ses och rå om varandra.
kram

Tant Trassel sa...

mmmmmmmmmmm!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...