söndag, juli 25, 2010

jaha... var va vi??

Alldeles för länge sen!
Vet knappt va som har hänt den sista tiden.
Igår lördag var jag på jobbet hela dan och idag skulle vi ha varit på barnkalas i Örebro men det vert inställd och jag fick städa istället.
Ordet 'städa' hade idag den innebörden att plocka i ordning på mitt toalettbord eller va sånt heter. Det behövdes verkligen!
Är inte klar än.
Har dooock inte enbart sysslat med detta.
Ungarna tvingade ut mig i regnet på en cykeltur.
Kändes URjobbigt att dra iväg. Skit sur mamma gnällde dom första minuterna men sen njöt nu oxå jag av turen.
En timme var vi nog borta.
Efter den turen vert dom helt sjövilda. Jag som trodde att dom lixom skulle bli trötta??
Resultatet vert ett ljuvligt bråk med Hwila över kvällsmaten.
Detta är såååå uppiggande *blä*

jaja...

Nu håller jag mig vaken eftersom jag skall hämta Hippietanten i Hallsberg vid tåget efter midnatt nångång.

Tjing. Imorn skall jag försöka fota lite för jag har ett loppisbesök att berätta om!
Pussar
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...