fredag, juli 02, 2010

Så dåligt med tid!

Ursäktar så jätte mycket för den otroligt dåliga uppdateringen i dessa dagar!
Har ju mamma å pappa på besök och jag sitter knappt alls vid datorn.
Måste ju passa på att vara med dom. Även om vi bara vimsar runt lite bredvid varandra och inte direkt gör så jätte mycket så umgås vi och tar igen lixom.

Morfar 'jagar' barnen och säger typ 'Skitungar... ska ni ha spö' fast på danska så dom fattar inte ett skit men dom har jätte mysit och Hwila pussar mest på honom hela tiden.

Mormor tvättar, strykar och diskar... ja å pratar med mig och barnen ju.
Och sen dricker vi ju kaffe och äter smörgåsar med dansk ost :)

Idag hade vi Rolles föräldrar hemma för att vi hade bestämt att fira Rolle lite i efterskott med tårta och kaffe. När vi skulle fika cyklade grann-grannen förbi och jag lyckades tvinga in honom mitt i föräldraryran och ta en bit tårta och en 'lille en'.
En jätte mysig kväll och en skit god tårta :) -om man får säga det själv...

Men nu är jag trött.
Skall lägga ut ett recept på min mor och mosters knäcka som ni faktiskt bara MÅSTE prova!
JÄTTE simpelt och skit gott.
Men mera om det sen... i nästa inlägg :)

Tjing å pöss
/tant trassel

1 kommentar:

Hello sa...

Det är viktigt att prioritera. Det hade väl varit väldigt märkligt om du hade prioriterat bloggen nu när de äntligen är här som du har längtat så efter. Njut av det och återkom sedan. Det är en order :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...