tisdag, februari 23, 2010

Sånt du med ALL säkerhet inte visste ;) delvist iaf...

om jag nämnar tre saker jag tror du inte vet om mig nämnar du då tre saker du mä??

Mmmm... så lät det på Johannas blogg och nu ska jag anta den utmaningen med ett glad rött vin i blodet.
Detta kommer säkert inte betyda det helt stora eftersom jag är så otroligt ospännande haha

Låt mig fundera nu...

Nina... här kommer det... du som tjatat så hahah'

1. Jag är EVT inte så himla hetro som jag går runt och lossas som... OBS... nu sa jag EVT!! Skulle inte kunna leva i ett fast förhållande med en tjej men är inte främmande för... annan typ av umgänge med tjejer.... kanske... eventuellt!!!
VÄRST va jag lämnar ut mig nu!! kommer åmgra detta.

Nåväl...
Humm... kommer jag hitta mera som ingen vet... är så himla... öppen lixom :)

2. Ju... kom på en sak nu när jag pratar om det ovan...
Jag har växt upp med en starkt troende mamma och har själv en stadig tro på att Gud finns och att han finns där för mig... alltid. Sen kan det vackla men Gud finns alltid där i bakgrunden... fast att han kanske borde va först lixom.

3. Har väldit svårt att hänga i gäng. Har gemenskap med alla människor runt mig och har alltid varit så. Ingen är för stor eller för liten. Detta skulle kunne va en BRA egenskap his mig faktiskt... *kom just på*

såååå... nu var det gjord :)
Det jag inte ville säga i hytten på kryssningen är nu sagt :)

pöss på er alla.
/tant trassel

7 kommentarer:

MissC sa...

Tycker att det är modigt att du säger som du säger så här öppet på bloggen för alla att läsa.
Inte så komplicerat egentligen.. ;) Handlar väl mest om att gilla en människa *tycker* Är inte så långt i från det själv ;) Kan berätta mer ngn ggn när vi ses.

Kram

~Johanna~ sa...

Du menar det vi redan visste! ;-) pöss på dig snyggjänta!

svedlund sa...

Haha! Härligt Carina. Men det där visste jag redan ;)

Carro H sa...

=)

Tant Trassel sa...

hahahaha... ja jajajajajaja... ni vet.
MissC... ser fram emot...

Sarah sa...

OOoooooops! :)

...var det mig du var rädd att berätta detta för???

Kommer älska dig vad du än gör!
-som vän! haha! :-D

puss, puss!

Tant Trassel sa...

Nej nej Sarah!
Nina har tjatat skit länge om detta... lika så gudfar Magnus... 'Du är inte straight' har båda haft som mantra det sista året :)

Men som sagt... alla kan vara lugna. Detta kommer inte förändra ett skit.
Pöss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...