fredag, juli 30, 2010

KOM! Vi rymmer ungar!


Ju det är väl det ända roliga vi kan hitta på när det är semester bara mor å barn och en olaglig bil.
Jag behövde nåt att sätta på mig till lördagens konsert så jag bestämde mig för att bryta än ett trist semesterbråk med att kasta in ungarna i 'bilen' och rymma 32 km bort till Hallsberg City. Dom har ju iaf Lindex där & glass &&&& kaffe :)

Jag hittade en fin vit klänning för 79 kr på rea och köpte ett par svarta tights till den. men då kom ju problemet att min ENDA bh är svart och den syns genom den vita fina klänningen.
Ja ni fattar väl vad klockan hade slagit då?
En ny BH vert oxå inhandlat.
Så nu känner jag mig riktig prydlig faktiskt :)

Ungarna fick en glass på torget och jag tog en kaffe. Måste ju va LITE duktig efter att precist ha brytit mot köpstoppet BIG time!

Sen spana vi in ankorna i åa och sen brumma vi hem igen.
Ungarna var nöjda resten av dagen och jag mä :)

/tt

1 kommentar:

Hello sa...

Oj, oj, oj, vilka ungar som blir nöjda med att följa med och handla till MAMMA! Så väluppfostrade är inte mina ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...