söndag, juli 25, 2010

Hundbekymmer

Lilla Gucci tösen har haft ont ett tag nu. Hon har ont när hon reser på sig efter att hon har legat och sovit typ.
Ikväll tryckte jag IGEN lite på henne men kände lite längre ned på benen närmre tassen och råkar kolla på andra tassen med jag känner och ser att den onda tassen är dubbelt så tjock som den andra i 'handleden' på framtassen.
Det är stenhårt och jag är rädd hon nu har gått med en skada så pass länge att det har blivit extrema broskbildningar!
HUR kunde jag missa det!!???

Imorn får jag ringa veterinären!
Håll tummorna för att det inte är nåt allvarligt... och att jag slipper billigt undan -får man önska sånt? *dålig matte*

/tt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man får önska sig sådant!! Det är ju extrema kostnader annars :( Men mest av allt önskar vi att det INTE är något allvarligt med tjejen!!!!

orcid sa...

ojoj jag hoppas det inte är så illa som det verkar. KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...