lördag, juli 17, 2010

Hangover. Billigt va?

Herre min Gud vikken eländig vinmage jag började dagen med. Kunde knappt ta mig för NÅT utan låg å tyckte synd om mig i sängen.


Men efter lunch hade jag duties o var tvingad att ta tag i mitt liv. Skulle leka Miss Parkeringsvakt på en lokal marknad i två timmar.
Regnet pissade ned å jag var efter mina två timmar i tjänst kall o frusig oooch extremt hungrig då jag med fyllemage ej kan äta.




Men livet går vidare o jag fick en gratis börjajje under en fikastund med Hr Granne o min familj plus Svärisarna. Sarah dumpa förbi mä ungarna å då vert d minsan full fart.
Så. Nu orkar inte jag skriva mera. Gör ju inlägget från mobilen!

Sova nu. Pussar.
-Tant Trassel från iPhonen.

1 kommentar:

sessy sa...

åh, så där fräsch skulle jag också vilja se ut på mina sunkdagar :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...