fredag, juli 09, 2010

Hoppsan!

Skulle kolla efter brukar till mitt Jenny Projekt men se... det fanns inte just det jag var ute efter.
Råkade dock falla över lite andra roligheter.

Tänkte att det skulle va lite skojsit att ta lite bilder med en riktig Polaroid Kamera men tycker dom är för dyra. En sak är ju att pappren är skit dyra men att kameran oxå är det har hållit mig från att genomföra ett köp.
Men nu låg den här å kollade på mig på hyllan.
Vet inte va jag betalade... 20 kr kanske.
Det duger. Då kan jag ju chansa på att den funkar.

Sen plockade jag på mig denna från en gratislåda. Den funkar men är lite repig på skärmen. Men deeet kan jag överleva hahaha.

Bling bling
Hitta lite andra småsaker som 'kan va bra å ha' :)
Se mig nu om 50 år... Ni hittar mig under alla 'bra å ha' saker.

Men tills dess... puss
/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

åhå en polaroid! mamma har en i nått skåp, så ball kamera :) men jag fick inte ta onödiga kort för att "filmen" är så dyr :(

Tant Trassel sa...

åhhh Orcid! Be henne plocka fram det så vi kan se den!

Tant Trassel sa...

åhhh Orcid! Be henne plocka fram det så vi kan se den!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...