söndag, mars 29, 2009

Ett litet gonatt bara


En bra dag trots att jag var på jobbet det mesta av dan. Jobbade med en 'ny' jobbarkompis.
Jag har mest hört om henne eftersom hon är syrra till min hunds dagmatte.
Idag fick jag alltså jobba med henne och det verkar som vi hade massa att snacka om.
Tur som är så jobbar jag på ett ställe där det kan va svårt att jobba ihjäl sig så att säga. Så vi fick babblat en del :)

Nu är jag hemma och försöker få ordning på den dära rapporten till skolan.
Imorn skall jag till Navet.. ett loppis i Kumla och göra mig oskyldig.
Skall fota sen så ni får se va jag NU har köpit.
Räkningen där är på 150 kr.



Nu skall jag hälla upp en kopp kall kaffe mä mjölk, micra det till drickbar temperatur och sen skall jag ta en go bit Anthon Berg choklad med jordgubbe och apelsin.


Vikken fest hörrni vänner! Va??
Ja, man KAN tycke att micrad kaffe är ok! Faktiskt.

Gonatt nurå.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...