söndag, mars 22, 2009

Nattsurr


Ju jag vet... borde sova nu, men jag vert så inspirerad av städningen idag att jag ÅTER igen försökte planera barnens rum.
Som det ser ut idag, så sover dom inne hos oss i sovrummet. I var sin liten säng på var sin sida av våra sängar.
Älskar ju att ha lilla Zion bredvid mig men jag inser ju oxå att det kanske är dax för dom att flytta in till sig.
Jag väntar lite... eller ganska mycket på att grannen skall komma med sin polare å kolla på rummet eftersom dom har lovat oss att fixa väggarna därinne! Det är ett ganska gammat hus och det är lika gamla väggar och lika gamla tapeter, så det behövs en ordentlig omgång. och skall jag göra det blir det aldrig gjort.
Nu har dom lovat oss att dom kan fixa det billigt.
Hur billigt vill ju jag veta och väntar på att dom skall dimpa in nån dag å kolla och räkna lite.
Men dom KOMMER ju aldrig!
Har väl väntat sen i jul
:(

Hade först tänk mig e fondtapet men har ångrat mig nu.
Kommer ha vita väggar och måla trägolvet vitt för sedan att inreda med färger.
Bla skall en vägg prydas av en tygbit från golv till tak.



Bilden är lånad från Stoff & Stils hemsida

Sen börjar jag fundera på klädförvaring och inser att dagens radda med MALMbyråer inte är så väst vackert eller praktiskt.
Nej en enkel gardarob skulle va bra faktiskt.
Börjar kolla på blogget men jag som bara vill ha en gammal skruttig furugardarob att måla hittar bara lite halvdyra rangliga ikea klädskåp som inte går att måla.
Var tog alla fula furuklädskåp vägen???

Har du nåt fult klädskåp som står å tar plats? En sån med både klädstång och hyllplan??

Humm...

Får väl leta vidare. Nån dag då bara står det där och kastar sig i famnen på mig :)

Natti igen igen?
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...