lördag, mars 28, 2009

Han nog mä d mesta idag.


Jurå. Rolle tyckte inte d skulle vara några problem att åka iväg mä släpet idag och när vi väl hade kommit ut på den asfalterade vägen gick det riktigt bra.
Det hade slutat snöa och vägarna var snöfria.
Vi hämtade upp skåpet jag hade köpt och gick sen å åt på Grill Corner :)



Ungarna åt 'hambörjaje' och vi åt pizza.
3/4 står i kylen härhemma eftersom jag bara orkar mä 1/4.
Då har jag mat på jobbet imorn. Toppen.

Skall bli roligt att riva här hemma för att få plats med nyinköpet.

Just nu äter jag min 'nattmacka', vikket idag vert en varm toast o ett glas vatten.
Sen skall jag sova tror jag.
Har snackat mä Oscar på MSN nån timme nu. Alltid lika trevlit.
Vi bestämde oss för en vin och film kväll inom en snar framtid.
Skall bli intressant eftersom han verkar kolla på sånna filmer som jag inte förstår mig på :)
Men då kan han ju få känna sig extra klok några timmar. Får väl bju påre ;)

Natti nu!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...