måndag, mars 23, 2009

En ny dag... nya måsten

Oj vikken inställning va? :)
Det är SÅ tufft att vara mig så det så.
Idag valde jag att stanna hemma eftersom jag behöver jobba lite i lugn o ro med våran projektrapport. ett första utkast skall lämnas in på fredag.
Min del är att skriva om digitalteknik... ettor å nollor asså.
Ja fråga inte. Jag får väl ta reda på ett å annat. Det jag har lärt mig so far är lite ... snurrigt :)

Jag har satt på kaffe och skall strax sätta mig ner i soffan och läsa lite Elkompetens medan jag häller i mig den hela koppen.
Elkompetens lar väl handla om vad man skall tänka på när man hanterar el för at INTE ha ihjäl nån annan :)

Annars skall jag upplysa att det är sååå skönt att va hemma i ett rentstädat hem.
Just det... tvätten. Måste sätta på en tvätt. SEN kaffe.
Nej nu måste jag sätta igång.
Hare!
/tanten

1 kommentar:

Hello sa...

Ja, så känns det ju onekligen mellan varven. Hoppas du känner att du fick nåt gjort!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...