söndag, mars 29, 2009

Earth Hour for gott.

I går kväll tog Tina farväl av livet på jorden. Befordrat till härligheten som jag brukar säga.
Livslågan släcktes och hon blev fri som sina kramper och lidande.
Hon påbörjar en ny vandring in i tunneln... mot ljuset.

Då kommer han som alltid väntar att stå där i slutet av den långa mörka tunneln och möter Tina när hon kommer.
Han visar henne sommarlandet där hon skall ligga på ängen och njuta... sova en stund efter den långa resan.
Han sitter där med henne -länge.
Välkommen hem Tina. Jag har längtat efter dig.


1 kommentar:

orcid sa...

nu vet jag vem du menar....har inte varit inne på Sidan på ett tag och jag...jag har inga ord...det är så sorgligt.

Jag tror som du hon har blivit befodrad, blir skyddsängel för sina nära och kära..en befodring som hon är skapt för nu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...