lördag, mars 28, 2009

Smått galen!

Sitter här i mörkret pga Earth Hour grejen.
Bara en masse goa doftljus. Mysit värre,
Dock förstörs allt lite av att jag har en rapport att lämna in. Vi kom hem från kalas kl 20:30 och nu när jag satte mig vid datorn såg jag ett mail från min magister.
'Grupp 3. Skicka in eran rapport omedelbart. Den skulle vara inne idag lördag kl 12 (!!!!??????)
Att ej skicka in sin rapport är som att utebli från en tenta. Detta är betygsgrundande...' bla bla...
NU fick jag brådis kan jag säga!
Saknar uppgifter från två av mina gruppmedlemmar till rapporten. Jag smsade just den ene och frågade varför han inte skickat sin del.
Nej men då hade han suttit i FYLLECELL det mesta av dan... och han vet inte var hans rapportdel har tagit vägen.
Kan inte skita NOG i att han cellat av halva dan. Jag vill ha in alla delar till rapporten. Då får han ha hjälp. Men det förstör för alla oss andra i gruppen.
Är så ARG just nu. Skit unge. Väx UPP God Damn!
Den andra gruppkompisen får jag inte tag i. Jag VET att han är klar med sin del, men jag har inte sett röken av det.
*grrrrrr*

Mailade magistern och ursäktade så mycket.
Han mailade tillbax å sa att det var ok :)
Så DEN delen känns ju lite bättre.
Hur gör jag nurå??
Var ÄR Mackan?
Och måste jag skriva Rasmus del SJÄLV nu eller??

/tant GALEN

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...