tisdag, mars 24, 2009


Hej å gomorron!
Skall hinna lägga ett litet inlägg bara innan skoldagen kör igång på riktigt.
Har inte hunnit göra min morgonknäcka än, så det får bli prio två.

Fatta va ljust det börjar bli på morron nu?
Särskild när det har fallit 10 cm snö på natten och allt är som i 'hej mitt vinterland'
Kl 6 när jag gick upp var det som mitt på dan typ. Ljust å härligt. Ingen blå himmel som det är nu kl 9 men ljust iaf!
Bara två månader kvar till Hwilas 4 års dag vilket vill säga att det bara är två månader kvar till SOMMAR!!
Två månader vänner... DET har vi väl stått ut förrut??

Var på gympan igår m ungarna och dagmatte Sarah. Roligt att se ungarna släppa loss på en mycket stor yta. Shit va dom springer hahaha.
När vi kom hem kl 18:30 stod maten färdig. Rolle hade åstadkommit Falukorv i ugn m ris. Hn var lagom mallig hela kvällen :)

Faktiskt så kom grannen förbi och kollade på ungarnas rum. Jag pratade väl om igår att han hade lovit att komma sen jul typ. Men när man pratar om trollet, så... :)
Nu tog han lite anteckningar och mått och sen skall han snacka med sin kompis om pris och hur dom skall gå till vägar.
Vi hoppas på att det blir nästan gratis såklart hähä

Nä... nu måste jag jobba lite.
Skall dela lite barnrums ideer med er sen å höra om va ni tycker.
Mend det får bli sen. Måste fota lite så ni ser hur d ser ut... så ni vet va jag snackar om lixom.



Bilden är Zions doggystyle i morse innan han vaknade :)
Han ligger i min säng med armen ner i sin egen säng.
Skön han e killen.
*älskar*

MÅSTE dra nu.
Hejrå!
/tant trassel

3 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Gud så bra att du har blogspot nu!, då ser jag när du bloggat och missar inget! =) Perfekt!
Ha en bra tisdag tösen!

kram

MissC sa...

Vilken underbar bild på en underbar unge :)

Karina sa...

Hej töser :)
Johanna. Tycker dne är lite dålig på att uppdatera sig ibland! Jag missade ett inlägg från dig här om dan då den stod på samma under 1,5 dag! Men när jag gick in på din blogg ändå och tänkte skriva å fråga om du hade dött, ja då hade du redan gjort ett inlägg dagen innan men det verkade inte min blogspot fatta!
Men ja... jag älskar blogspot.
MYCKET bättre.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...