måndag, mars 30, 2009

Springer snabbt förbi.

Oj va jag inte har tid att sitta här för tiden. Känns som jag gör sånna 'nödinlägg' som ingen bryr sig om att läsa hur som :)

Fick svar på senaste tentan i skolan idag. ETT skit fuckin piss poäng från Godkänt.
Så himla typiskt.
Jaja. Verkar inte va den ände i klassen som måste tenta om, så jag är inte såååå lessen, men det HADE ju varit praktiskt att slippa lixom.
MEN det gick faktiskt inte så illa som jag trodde det skulle gå. Så det är ju en tröst.

Skulle åka till Navet i kumla idag å hämta hem dom prylarna jag inte hade råd med förra gången jag var där. Råkade svänga förbi Myrorna i Örebro. Det skall man inte göra om man inte vill köpa nåt... typ.

Handlade för... en summa och fick 10% i studentrabatt! Jurå... studerande rabatt på ett second hand. Inte illa :)

Skall ladda upp lite bilder när kidsen somnat sen.
Dax för giraff tandborsten och grodtandborsten.
See ya
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

åh med fjuttig ett poäng...fan va trist, N sa att det ÄR inte lätt med el så han förstår men säger också att det är redigt trist:/

nyfiken på vad du hittade på SH, visste inte att de hade studentrabatt:D

Karina sa...

Ha fjuttit eller hur? :) JAg tycker det är ROLIGT med elen... eller intressant rättare. VILL verkligen kunna detta. Jag har ju till å mä drömt om att gå en elutbildning och det verkar som jag tycker om det precist som jag trode jag skulle.
Men det är svåååårt! Och farligt om det blir fel lixom.
I veckan är vi på MESU. Vet N vad det är? Ligger i Kumla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...